2009年7月15日 星期三

志雲飯局@上海: Day 2

今日係一個考驗EQ的日子, 亦係我同阿白友誼的大考驗!!

因為, 今朝的突發事件,因為, 上海地鐵故障等等...... 我哋差點在上海抓狂, 慶幸的是, 我哋沒有互相埋怨, 但心裡頭, 還是有點自責.

雖然, 行程需要更改, 心裡有點不舒服, 但冷靜下來, 又不覺得什麼大不了! OK! Come On, Let go!

左搞右搞, 我哋一點東西都未吃過, 聽陳生講徐匯區係上海人o既蒲點, 好啦! 去蒲吓先~ 應該會有好嘢食:P



徐匯區的港匯廣場: 上海最大的商場, 睇嚟睇去都係一堆連鎖店, 成個場人流都唔算多, 不過, 勝在冷氣充足.


喺港匯廣場行咗兩個圈, 左揀右揀都唔知食咩好, 最後選咗一間台式餐廳 "一茶一坐".


吃了一頓台式午餐,先不用說味道如何,價錢比香港還要貴$.$



食飽後, 我哋去咗靜安寺區, 呢區係因為靜安寺而得名, 不過, 入寺要收費, 我同阿白喺門口影咗幾張相就走lu~



之後, 我哋就到寺旁o既久光百貨閒逛, 呢間百貨公司, 感覺好似SOGO, 既然係咁, 就去參觀吓佢個超巿, 買完飲品之後, 我哋就離開.


我哋漫無目的咁喺條街上閒遊, 行吓行吓行到位於常德路o既常德公寓(即係以前的愛登公寓), 呢喥係作家張愛玲o既故居, 聽說她同姑姑喺喥住咗超過十年.
縱然, 門外貼上"閒人免進"字樣, 但亦有不少張愛玲迷到訪, 令呢喥o既居民帶來極大o既騷擾. 聽說張愛玲很喜歡到樓下的咖啡店閒坐, 亦係她創作的小天地. 雖然, 咖啡店已經不存在, 但常德公寓樓下的書店應該可以滿足吓眾fans :)
腦海內, 還想著張愛玲創作時的模樣, 阿白提醒我, 係食晚飯o既時候喇! 行嚟行去, 又行返去雲南南路.

歷史悠久的洪長興, 吃清真菜的地方, 呢喥裝修幾有氣派, 收費也不貴, 就連洗手間亦都什有特色, 而且潔淨.



上海的夜景, 下次再到訪, 會唔會有大改變呢?



南京步行街o既夜境很不錯啊!


返酒店前, 買D甜品返去先! 喺香港要排隊先可以買到的日式甜品,喺上海既唔需要排隊,而且仲可以買到特價品,所以我一口氣吃了兩個,好甜喔!


好搞笑的店名:CLIO CODDLE
就是這樣, 由難過開始這一天, 從歡笑中結束這一天:)

沒有留言: