2009年6月11日 星期四

午餐的約會~懷舊篇

蓮香居? 究竟同蓮香樓有冇關係呢? 真係唔清楚,不過,友人話想試吓,咁就嚟嘆吓茶啦!


入口處有個賣唐餅o既櫃檯,係舊式茶樓o既特色,而蓮蓉更是蓮香最出名o既甜點,所以亦引來一些食客駐足。



蓮香居主打懷舊風格,食客都要撘枱。一坐低,友人就點了兩盅普洱。真係冇諗過,原來用茶盅嚟斟茶都有一定o既難度,茶盅盛載住熱辣辣o既茶,友人一不小心就燙親隻玉手,經過一輪練習後,友人終於找到斟茶o既竅門,雖然,我哋搞到成枱都濕晒,但都幾有趣吖:)

我哋點咗幾款點心,但不得不提這款豬肚燒賣,友人話這款懷舊點心,喺其他茶樓已經好難找到,又係喎!這款點心,我真係聽到未聽過,初次品嚐,感覺係好特別,一大塊豬肚,另加一舊豬肉丸,這就是【豬肚燒賣】,哈哈!


店內o既樓面拿著金色o既大水煲為客人送上滾水﹔此外仲有推車o既阿姐為我哋送上點心。


到咗埋單o既時候,友人話今餐佢請客,咁我當然唔客氣啦!哈哈!多謝晒:D
喺佢埋單o既時候,我周圍影相,被一個侍應發現,佢熱情地話要幫我拍照,咁好啦!

LEE 張笑得咁尷尬o既相就係個侍應幫我影架喇!真係唔該晒!

沒有留言: